R

poniedziałek, 15 lutego 2016

Dieta kapuściana - dzień 5

Na początek waga. Spadek od wczoraj -  0,3 kg czyli niewiele, ale biorąc pod uwagę wczorajszy wieczór, brak wzrostu już jest dużym sukcesem.
Dziś trzymam się mocno - do wieczora tylko zupa. Akurat musiałem zrobić nowy garnek. Tym razem lepiej doprawiłem i wyszła całkiem przyjemna. Ważne żeby dodać sporo majeranku, wrzuciłem też trochę kucharka, tej zdrowszej wersji z suszonych warzyw i muszę przyznać, że ta wersja zupy jest całkiem niezła. Łatwo będzie wytrzymać do wieczora tylko na kapuściance.

Łączny spadek wagi - 3 kg, czyli 15 kostek smalcu. Czytałem, że dietę kapuścianą można stosować do 7 dni, moja liberalna wersja tej diety teoretycznie mogłaby być stosowana dłużej ale już powoli zaczynam myśleć czym ją zastąpię kiedy drugi garnek zupy się skończy. Swego czasu stosowałem równie skuteczną dietę "Królów". Tak się nazywała, rozpiskę dostałem od koleżanki z pracy. Zjechałem wtedy z 93 na 87 kilogramów. Jeszcze kilka dni zostało to przemyślę.
Dieta kapuściana, dieta prezydencka, dieta kapuściana - przepisu na zupę, dieta królów, dieta braci król, dieta kopenhaska, tryptofan, l-tryptofan, tryptophan, opinie, dieta kapuściana opinie, dieta kapuściana test

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz