R

sobota, 13 lutego 2016

Dieta kapuściana

Dwa dni temu postanowiłem rozpocząć post. Dobry kumpel od lat w tym okresie nie je po prostu cukru i słodyczy, co roku mnie zachęcał abym się przyłączył. Powiem szczerze, że już łatwiej byłoby mi zrezygnować z mięsa niż całkowicie wyeliminować cukier. Waga też chyba to zauważyła, bo przy 190 cm wzrostu udało mi się w tym roku osiągnąć 106,6 kg... A myślałem, że po prostu ubrania się kurczą :).

Postanowiłem się przyłączyć a przez Wielki Post zastosować kilka popularnych diet, sumiennie odnotowując efekty na ninijeszym blogu. Na pierwszy ogień - hit lat 90. czyli Dieta Kapuściana (prezydencka :)). Zapraszam!
Dieta kapuściana, dieta prezydencka, dieta kapuściana - przepisu na zupę, dieta królów, dieta braci król, dieta kopenhaska, tryptofan, l-tryptofan, tryptophan, opinie, dieta kapuściana opinie, dieta kapuściana test

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz